10 Ocak 2015 Cumartesi

Kedi Günlüğü -2- =^.^=

Merhaba günlük, bugün bi sürü şey oldu. Annemle veterinere gitçekmişiz, aşı olcakmışım. Bu çok korkunç bir şey, çünkü o veteriner dedikleri yerde kocaman elleri olan, kel kafalı bir adam var. Beni görünce kocaman gülümseyip "Gel bakalım Miraa, nasılsın bakalım?" diyor, çok korkunç bir adam. Sonra da enseme bir şey damlatıyor, ama bunu her zaman yapmıyor. Bi de aşı yapıyor, canım hiç yanmıyor ama o zaman böyle kaçasım, zıplayasım geliyor. Ama bazen veterineri çok seviyorum çünkü, bazen benim gittiğim zaman çook güzel bir kediyle karşılaşıyorum. Koyu renkli uzun tüyleri, mavi mavi gözleri var. Onu görünce hiiiç yerimden kıpırdamıyorum, çok uslu oluyorum.Onun adı Paşa'ymış, annem öyle dedi. Paşa kalp Mira, bak ne güzel oldu demi günlük?

 Paşa (temsili)


Veterinere gittik, kocaman adam bana yine "Gel bakalım Miraa, nasılın bakalım?" dedi. Ben de ona kızgınca miyaaaaovv dedim. Güldü. Anlamadım yani, gülünecek ne var bunda sinir adam!!

Bugün Paşa Bey gelmemişti. Huysuzlandım yine. Ama kel adam huysuzluğuma alışmıştı, yine iğnemi yapıp bana gülümsedi. Annem veterinere parasını ödedi ve dışarı çıktık. Şu annem ne garip insan, beni mutsuz eden insanlara para veriyor. Eğer çok
istiyorsa ben kendi kendimi mutsuz edebilirim, parayı bana verir o da. Sonra kendime yaş mama alırım, ne güzel.


Eve gelince hemen uyudum, çünkü çok yorulmuştum. Sonra uyandım, televizyon izledim. Acıkmıştım ama mamamla aramda 4 metre falan vardı, şimdi kim kalkıp yiyecek, uyu derken annem içeri çığlık çığlığa girdi, ben de korkudan yere atlamak zorunda kaldım. Bana dedi ki, "ÇABUK KALK MİRA, EVDE KOCAMAN BİR BÖCEK VAR!" dedi. Allah Allah, ben ne yapayım, ilaçlama şirketi miyim ben bana söylüyorsun? Ama sonra bende jeton düştü, onu öldürmemi istiyordu. Bu düşünce midemi bulandırmıştı, hemen koltuğun altına kaçtım, umarım biri gelip şu böceği öldürür dedim içimden. Koltuğun altına baktı, bana ofladı, sonra böcek ilacını eline alıp dışarı çıktı. Biraz sonra gelince, "Tüm yardımlarınız (!) için teşekkür ederim Mira hanım, böcek etkisiz hale getirildi." dedi. Ben de ona teşekkür etmek için mutlu bir şekilde baktım. Sonra yemeğimi yiyip tatlı uykuma devam ettim. Annem de Dört Ayaklı Mucize isimli kitabı eline alıp, daha önce okuduğu kitabı bir kez daha okumaya başladı. Kedi olmak güzel şey, ben uyumaya devam ediyorum günlük...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...