27 Aralık 2014 Cumartesi

Kedi Günlüğü -1- ^.^

Tüm kedicilere merhaba ve mutlu yıllar :) Blogumun adı, kedigünlüğü olduğu için,bir kedinin günlüğünden bir sayfayı sizinle paylaşmak istedim.Yılbaşına sayılı günler kaldığı için,yılbaşı telaşında kedilerimizin ne hissedebileceğini yazmaya çalışacağım,umarım beğenirsiniz :)



Yılbaşı ney?

Annem bugün anneannemle yılbaşı diye bişiyi konuştu.Böyle yılbaşında biyere gitçekmişler, akrabalara, hediye alcakmışlar.Yılbaşı ne ki? Bana da hediye alırlarmıki? Yaş mamam bitti çünkü, annem de hiç gidip bana yaş mama almayı düşünmüyor gördüğüm kadarıyla!!

Aynı günün akşamı: Çam ağacı

O yılbaşı şeyinden sonra eve bi tane ağaç koydular.Çam ağacıymış,süsliceklermiş bunu. Ben çok sevdim ağacı,üzerine çıkıyorum,yapraklarını kemiriyorum ama annem bana kızıyor.Ağacı deviririm diye korkuyolarmış, ya da öyle birşiydi tam dinlemedim, çünkü uykum geldi uyumuştum.Uyandığımda annem, anneannem ve dedem hazırlanmıştı, biyere gitçeklermiş.Bana dediler ki,uslu dur güzelce yat uyu dediler.Hiç umrumda değiller,beni gezmeye götürmeyeni ben hiç takmam!!

Yine uyumuşum.
Uyandığımda kimseler yoktu,ağaç,hediyeler ve ben başbaşaydık.İlk önce ağacın üzerine çıktım,üzerindeki top gibi şeylerle oynadım,tam yere atlayacaktım,ağaç da benle atlamak istedi,yere düştü.Ben çok korktum,hemen ağaca tıslayıp kaçtım,ama kaçarken bişeyleri daha devirmişim galiba,korkudan bakamadım.

Aynı günün gecesi

Yine uyumuşum.Annemler gelmiş,bana kızgın kızgın bakıyorlardı,ben de tüm masumluğumla onlara baktım.Herkes bana küskündü, niye bana küstünüz dedim, ama onlar anlamadı,zaten kimse beni anlamıyor, miyav miyav diye bir şey diyolar beni severlerken, galiba insanlar sevgilerini miyavlayarak anlatıyor.Bu arada hala kimsenin beni kucağına alıp, canım kediciğim, güzel kediciğim diye sevecek gibi bir hali yoktu.Annem mutfağa gitti,geldiğinde elinde 10 tane en sevdiğim yaş mamadan vardı.Çok sevindim, hemen bacaklarına sürtünüp miyavladım.Dedi ki,uslu bir kedicik olmadığın için sana mamanı vermeyeceğim dedi.Çok üzüldüm.

Sonrasını hatırlamıyorum, yine uyumuşum.Sakın bunları kimseye anlatma günlük, hepsi aramızda kalcak!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...