26 Kasım 2014 Çarşamba

Dostunuz İle Geçirdiğiniz Bir Gün ^.^

Merhaba arkadaşlar :) Mihav.com'dan bir arkadaşım,"PETİNİZ İLE GEÇİRDİĞİNİZ BİR GÜN" adı altında,evcil hayvanınızla yaşadığınız bir anıyı anlatmanızı istiyor.Konudaki arkadaşlarımızın yazdığı hikayeler de,gerçekten güzel hikayeler oldu.Eğer siz de arkadaşıma yardım edip,bir hikaye göndermek istiyorsanız,gmail veya e-posta adresime hikayenizi gönderin,ben de hikayenizi arkadaşıma göndereyim. :)

ikir vermesi açısından,benim hikayemi okuyabilirsiniz.


Mira
Sanırım 15 Kasım 2014'de tanışmıştık Mira ile.Sahibi uyarmıştı,"Dikkat edin,agresif bir kedi." diye.Ama o hiç öyle değildi,en azından birkaç günlüğüne öyle sanıyorduk.

Yaklaşık bir hafta oldu,ama canım kedim hala koltukların altından bakıyor bana.Belki hiç düzelmez bilmiyorum,ama olsun.Böyle de seviyorum onu.Anca uyurken sevebiliyorum hanımefendiyi,biz severken kafasını kuyruğuyla,kuyruğunu da patisiyle saklıyor.Çok ürkek bir kedi,uyku zamanı dışında sevmeye çalışsak o kocaman gözlerini açıp tırmalıyor bizi.Sanırım sahibinin anlatmaya çalıştığı "agresiflik" buydu.

Kendisini sevdirmemesinin yanı sıra,pireliydi de kızım.Çok şükür atlattık ama,artık hiç birimiz kaşınmıyoruz :)

Mira hiç bacağınıza sürtünecek,gelip kucağınıza oturacak,sizinle saatlerce oynayacak normal kedilerden değildir.Devasa gözlerini üzerimize diker,hiç kıpırdamadan saatlerce bakabilir bize.Bunun anlamı, "Sakın beni sevmeye çalışma.Gözlerim seni zaten korkuturken tırnaklarımı da kullanmak istemiyorum"dur.Biz de sevmiyoruz o yüzden kendisini.Bazen tutamıyoruz,dört bir tandan kıstırıp seviyoruz ama o ayrı bir konu.Bir gün gelecek,kucağımıza kendisi gelecek ve biz kalkana kadar kılını kıpırdatmayacak,ama bu uzun sürebilir. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...